donderdag 29 augustus 2019

WATCHING AIRPLANES

Saturday was a hot day. I doubted a bit but cycled to the meadow from where I could see the air show. In the shade of some trees, I looked up at the planes of earlier times. During the airshow I saw a Boeing B17, spitfire’s from the UK, Hawker Hurricane, Dutch Rush Aerobatics, B25 Mitchell and many others. I don't know the names. You can find them on the site (link below).

Zaterdag was het uiterst warm. Ik heb getwijfeld maar ben toch naar het stukje land gefietst vanwaar ik de vliegtuigen van Wings of Freedom kon zien. Daar heb ik een paar uur in de schaduw staan kijken. En ik was niet de enige. Wat een mooie plekje om stilletjes te genieten van "vroeger".












15 opmerkingen:

  1. Nou Aritha, dat was toch wel de moeite waard, mooi al die oude vliegtuigjes.
    groet kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's, mooi dat je dit hebt kunnen bekijken.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great photos and video. Have a blessed day. Madeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's en de video vind ik ook heel mooi.
    Altijd leuk zo'n vliegshow, volgens bij bij Ede daar op de heide, dat is ieder jaar weer.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat jongetje met dat rode haar ken ik denk ik. Hij zit bij ons in de kerk. Zijn moeder gaat binnenkort trouwen met onze ex schoonzoon😉 Het was een indrukwekkende show.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The photos are great, well done! I bet those kids really enjoyed seeing those impressive planes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looks like a terrific show and good attendance!
    Great performance maneuvers displayed in the video!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Always fun to watch an air show.
    Great photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous photographs and video.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Ik ben hier ook ooit naar een air show geweest Mooie fotos

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥