maandag 25 januari 2021

WINTER IN HET BOS

De eerste maand van dit jaar is al weer bijna voorbij. Het gaat vlug. Vinden jullie dat ook? Ondanks covid-19, de thuiswerkende en thuislerende kinderen en alle beperkingen om het virus terug te dringen gaat het alledaagse leven door. 

En ik breek er af en toe even uit. De natuur in.




Vandaag was het stralend weer. De lucht zo blauw. De wind lekker fris. Ik ging naar het bos. Hier en daar lag een laagje sneeuw tot mijn verrassing. Niet overal. Op andere plekken leek het wel lente.

Het was een heerlijke wandeling van bijna 8 km.


Hoe gaat het met jullie?

37 opmerkingen:

  1. Wat een mooie plaatje weer Arietha! Ik moest vandaag werken, dus heb ik er niet heel erg van kunnen genieten van de mooie dag.
    Hier gaat het OK. Het valt met steeds zwaarder de maatregelen. We houden het vol door de wandelingen en onze hobby's.

    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is a beautiful straight path or road lined by tall trees. I got my first Covid shot today so that is progress for me. My dog Bounce keeps me walking on 2 walks each day.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor de mooie foto's!

    Persoonlijk ben ik bezorgd om Corona. Ik denk wel dat het een teken van de wederkomst is. Gisteren een bemoedigende kerkdienst geluisterd.

    Ken je het lied Maranatha van Sela?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marijke, nee ik ken het lied niet. Maar ik wil hem wel opzoeken en beluisteren

      Verwijderen
  4. Yes, life goes on despite the virus. So does Nature. You seem to be a child of the forest, escaping to it every now and then.
    I like the two pictures of the forest path lined by the trees.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That is such a nice path, Duta. And yes, I am aan bosmeisje.

      Verwijderen
  5. Hoi Aritha.

    De eerste foto is erg mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi ARITHA- Very nice photos of the Forrest - thanks for posting. Regards. KEV.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was toch een fikse wandeling. Heel mooi, die omgeving bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke plek om je even terug te trekken uit alle thuis....
    Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je eerste foto is zo mooi bevroren... meteen dacht ik aan je blognaam... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, dat is leuk. Had ik niet aan gedacht. Gave reactie.

      Verwijderen
  10. I love to walk down trails like that. So pretty and inviting.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So frosty yet so beautiful! Glad to see you have a flask there :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Lisa, I visited you blog and ... oh the flowers

      Verwijderen
  12. Hi Aritha, Thank you for taking a break out into nature and sharing it with us. I love your photos! Please take more breaks into nature! :-) Best wishes to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I enjoy your walks in the forest so much, Aritha! Your land is not so different from ours, even though we are on the other side of the world it would seem. I pray that you and your family are staying healthy and strong during this continued viral craziness. Yes, escaping to the woods is a wonderful way to get away and stay closer to the Lord in His beautiful creation. I know I feel safer there and at peace. God bless you dear friend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank Pam, It's good to walkthere and pray for me family and friends. And take nice pics.

      Verwijderen
  14. Hi, Aritha! It has been quite a remarkable year. You may have heard about the troubles in my country recently, though if your media is like ours you have not heard the truth. Can you see it anyway? I hope so.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sandi, thanks. The media makes me often so sad. But when I open up God’s Word, it give my soul rest.

      Verwijderen
    2. Good advice! I need to do that.

      Verwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥