donderdag 29 april 2021

MAGNOLIA IN WAGENINGEN

Deze foto's wil ik zo graag delen. Een paar weken geleden fietste ik naar het Belmonte Arboretum. De tuin om te ontmoeten! Zo mooi daar. Ik wil er gauw nog eens een kijkje nemen! 

Magnoliabloemen
Nog niet alles stond in bloei maar verschillende bomen al wel. De bloemen van deze magnolia zijn prachtig. Wat houd ik van deze boom!

Vroeger thuis
We hadden er vroeger thuis ook magnolia achter in de tuin. Mijn moeder was zo blij als de boom ging bloeien na de donkere wintermaanden.

Ik zocht in oude fotoalbums naar foto's van die boom maar ik kon er niet één vinden. Ik ga door met zoeken want op zolder staat nóg een doos vol oude albums.


🌸 Magnolia dichtbij (foto 1)

🌸 Magnolia met andere bloesemboom erachter (foto 2)

🌸 Dat blije ei ben ik (foto 3)

🌸 Zachtjes wiegden de bloemen in de wind (video en maak hem even groot)



12 opmerkingen:

  1. Hi ARITHA- Very nice Magnolia Tree- My Partner's Mother had such a tree in her front garden- seemed to be always flowering. Regards. KEV.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. To see all the flowering is a beautifu sight.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful flowers.Thanks for sharing them.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aritha your photos are fabulous. I do not have a magnolia in my yard but it is one I know I would love to have. Here where I live they too often come out early and then spring returns to winter and they freeze. The years though they do not are exceptional and they are so beautiful. Isn't it fun to go back and look at old photos. I have been doing some of that since my dear mom passed away. Loved the third picture where you looked like you were dancing. Hope you have a blessed day. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful blossoms, lovely photographs, nice to see you in one.
    I enjoyed the video too.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aritha.

    Zo mooi staat die in bloei.
    Heel mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥