Posts tonen met het label bloesem. Alle posts tonen
Posts tonen met het label bloesem. Alle posts tonen

29 april 2021

MAGNOLIA IN WAGENINGEN

Deze foto's wil ik zo graag delen. Een paar weken geleden fietste ik naar het Belmonte Arboretum. De tuin om te ontmoeten! Zo mooi daar. Ik wil er gauw nog eens een kijkje nemen! 

Magnoliabloemen
Nog niet alles stond in bloei maar verschillende bomen al wel. De bloemen van deze magnolia zijn prachtig. Wat houd ik van deze boom!

Vroeger thuis
We hadden er vroeger thuis ook magnolia achter in de tuin. Mijn moeder was zo blij als de boom ging bloeien na de donkere wintermaanden.

Ik zocht in oude fotoalbums naar foto's van die boom maar ik kon er niet één vinden. Ik ga door met zoeken want op zolder staat nóg een doos vol oude albums.


🌸 Magnolia dichtbij (foto 1)

🌸 Magnolia met andere bloesemboom erachter (foto 2)

🌸 Dat blije ei ben ik (foto 3)

🌸 Zachtjes wiegden de bloemen in de wind (video en maak hem even groot)