woensdag 18 augustus 2021

DE HEIDE HERRIJST

Ik zag een ree! Zie jij hem ook?

Als ik naar deze foto kijk wordt ik blij want ik zie niet zo vaak echt wild tijdens mijn wandeling. Achter de ree zie je de heide. Deze foto nam ik eind juli. 

De heide herrijst

Op dit moment is de heide geen grauwe massa struiken meer. De heide bloeit! De heide herrijst. Het is geweldig om dat te zien. Het veld kleurt helemaal paars. 

2 iPhone heidefoto's gemaakt door mijn man:



Naar de heide
Mijn man maakte deze foto's even vlug, tijdens zijn fietstocht. Hij zei: je moet er echt gauw gaan kijken. Ik ben er nog niet geweest. Morgen of overmorgen, als de regen stopt. Het is zo'n mooi gebied. In juni zag ik er die zandhagedis. Oh, ik zie vaker wild dan ik dacht. Haha. Maar niet eerder een ree!



💜 Zijn er ook heidevelden bij jou in de buurt?

13 opmerkingen:

  1. Hi ARITHA- Lovely photos thank you- I didn't realize you have Heather in the Netherlands...it is a beautiful country. Best Wishes. KEV.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Ik hoop 1 dezer dagen ook de heide te gaan bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I didn't realize you had heather in the Netherlands. I always think of Scotland when I hear heather. It's beautiful. I did see the deer. We have no moors here.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt gelijk... het is een prachtig landschap ... heide! En wat gaaf dat je een ree zag.
    Bij ons veel groen van de weilanden. Ik vind de polder ook heel mooi, dat wijdse trekt altijd wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De heidevelden zijn er wel, maar sommige worden wat overwoekerd door het pijpenstrootje.
    Mooie foto's, ook die van de ree.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aritha.

    Super om dat hertje te zien.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's
    Wat bof je toch, hier geen heide, wel polder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great photos of beautiful landscape!
    The fauna and flora are OK; It's the human beings that struggle with a nasty virus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful summer scenery.
    Good weekend to you,
    greetings from Finland!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How lovely to see the deer.
    I enjoyed seeing all of your photographs.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥