woensdag 25 september 2019

BIRDS AND BERRIES

Vannacht regende het maar vanmorgen was het droog. Het was wel een beetje klam maar niet koud. Daarom besloot ik mijn boek (hoofdstuk 2) te redigeren in de tuin. Ik maakte eerst nog vlug wat foto's van de natuur om me heen: waterdruppels aan de bladeren en bloemen. Daarna ging ik aan de gang.

It rained last night, but early this morning it was dry. It was a bit damp but not cold. So I decided to edit my book (chapter 2) in the garden. But first I took some photos: raindrops on leaves.



It started raining again and after the mild rain, the blackbirds fought for the red berries in the medlar bush. The bush was large enough but they didn't tolerate each other.

Het ging weer regenen. En na de regenbui vochten de merels elkaar de struik uit. Ze gunden elkaar geen plekje terwijl de struik groot genoeg is.   



Have a Nice Day
Fijne avond nog!

Linked to:  Pieni Lintu

22 opmerkingen:

  1. Thank you for sharing these two photos with us they are great. have a blessed day. Madeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blackbirds and red berries seems like a great combination to me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great capture of the blackbird with the red berry in its mouth!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Glad you decided to take some pictures first.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's van de Merels.
    je hebt een lekker plekje om te zitten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the photos. The rain has been so welcome. Cheers Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The raindrops on the leaves look like little diamonds. Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is waar! Great, that wer my thoughts too, when I walk through the forest garden.

      Verwijderen
  8. It looks like a lovely morning. ♥
    xx Beca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely bird pictures and those drops on leaf <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Merels zien we niet zoveel meer als eerst... jammer, want het zijn prachtige vogels en ze zingen zo mooi.
    Knap, zulke duidelijke foto's en die van het blad is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Jolanda. Ik was er even tussen uit. Op de Veluwe zie ik ook net weer een paar andere vogels dan bij ons.

      Verwijderen
  11. Lovely to sit in the garden to work. I did the same this morning. Have a wonderful weekend and thank yo for visiting my blog this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie foto's weer!
    Ik maak de laatste tijd ook weer vaker foto's en heb er weer lol in. Vroeger was ik nog veel gekker en ging ik eens op een Grieks eiland op de grond liggen om een goeie foto te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, dat moet je weer doen hoor, op de grond liggen. Dan maak je de mooiste foto's. Haha.

      Verwijderen
  13. Great photographs, and lovely to see the blackbird with the red berry in its mouth …

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥