vrijdag 6 maart 2020

HEARTWARMING BABY PHOTOS

O, mijn computer staat vol foto's maar soms kom ik er niet aan toe om een leuke blog te schrijven omdat er andere prioriteiten zijn, zoals oppassen, een ziekenhuisbezoekje, een douche schrobben, studeren, een lezing bijwonen, een boswandeling, kletsen met mijn man en nog veel meer.

Vandaag laat ik drie foto's zien, die ik van mijn kleindochter maakte.
Ze is zo lief 💗




Oh, I have hundreds of photos but it is not always possible to write a new blogpost or comment on your last blog. Keep calm. When you are in my blogroll, I'll visit your blog later. There were many other priorities this week: babysitting, a hospital visit, scrubbing a bathroom, studying, attending a lecture, a forest walk, chatting with my husband and much more.

Today I show three photos that I create when my granddaughter was half a day here.
She is so sweet 💗

💞 Married for 29 years
🐑 Lambing Season

11 opmerkingen:

  1. Hoi Aritha.

    Wat een lieverd.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What sweet photos. She is a living doll. Have a blessed day and weekend. Madeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooi kindje. Je eigen kleinkind... om verliefd op te zijn hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations on twenty-nine years. Hope they were all happy ones.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. She's adorable! Priceless photos!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my, she is so cute. I love that smile.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are heartwarming, indeed. What a precious little one. And the sweetest smile. It's such a blessing to be a Grandma. : )

    ~Sheri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje! Vooral die laatste. Wat ziet ze er blij uit : )

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥