zaterdag 22 mei 2021

RODE EN GROENE BEUKEN (2)

 

Dank jullie wel voor alle leuke reacties op mijn vorige post. Elke keer weer een feestje om reacties te lezen.


Rode beuken in Prattenburg

Ik heb al eerder over de rode beuken in het bos van Landgoed Prattenburg geschreven. Dat ik er nog een keertje heen wilde om ze te bewonderen als de zon scheen. En dat was vorige week het geval. Ik deel mijn foto's hieronder.

Eerst de foto's van mijn grote camera.
Daarna van mijn smartphone.




Feestje in het bos

Wat was het een feestje om daar te lopen. Onder het rode bladerdak. En hier en daar wat plaatjes te schieten. Ik bewaar de herinnering, door middel van deze foto's. 

Hieronder wat smartphonefoto's




Plus een korte video.
Rode beukenbladeren in de wind


Ik wens jullie een heel fijn weekend!

11 opmerkingen:

  1. Hoi Aritha. Jij kent de namen van de bomen goed. Mooie fotos. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You are a true tree lover, Aritha!
    The red beech leaves are fascinating from every angle, through every type of camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful images. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such beautiful photos along your walk. So nice to hear the birds on the video.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your photos are beautiful. Thank you for taking us along for the walk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aritha.

    Ik vind dit prachtig.
    Super mooie kleur hebben deze bomen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very nice photographs, and I enjoyed your video.

    I hope you had a nice weekend, my good wishes for the week ahead.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥