zaterdag 24 augustus 2024

Wat vind jij leuker: kringloop op natuur?

Rara... waar gingen we heen?


Vrijdagmiddag, net voor sluitingstijd, gingen mijn man en ik nog even de kringloopwinkel in. We zagen leuke dingen, zoals die oranje wekker. In de collage hierboven zie hem. Geen van de dingen heb ik gekocht. 

Het meest verrassende moment kwam buiten. Toen we naar de auto liepen, zag ik ineens kleine balletjes in een conifeer naast het gebouw. Mijn man zei: ‘Maak een foto, dan kun je later uitzoeken wat het is.’ Dat heb ik gedaan. Hieronder de mega hoge conifeer met balletjes.



Ik kocht trouwens wel wat hoor: een stapeltje oude boeken, die ik in mijn jeugd las. En een sjieke zwarte bloes voor op een lange olijfkleurige rok. Alvast voor de winter.

Thrift shopping is all about going into the thrift shop and having no expectation of what you might find.


Wat vind jij leuker: de kringloop đŸ›’ of de natuur đŸŒł? 

Ik hou toch wel meer van de natuur. Woensdag zag ik heel wat zwammen, zoals deze hierboven. Snap je dat ik dat leuker vind...

19 opmerkingen:

  1. I do like nature more. Shopping is not very much fun - I have ideas about what I want and can never find them, in a thrift store or otherwise. Nature always has something to offer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nature offers us free pleasure and is better thany stores we might fancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nature for sure! I have enough "Thrift store" items in my home already. I could probably open my own thrift store! Ha Ha. I'd much rather be outside in God's beautiful world, enjoying what He has created for us to enjoy. However, that beautiful tea cup and saucer at the beginning would have been difficult for me to resist! LOL. I love tea cups and saucers...even though I really don't need anymore. Sometimes I like to give them away as gifts with a little package of tea bags. Anyway, I enjoyed your post and thank you for sharing. Did you figure out what kind of tree that was with those interesting balls on it?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en gezellige blog! Ik kan zelf geen keuze maken tussen kringloop of natuur. Allebei leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kringloop van het Leger des Heils zit vlakbij en ik ga er elke week wel heen, maar ben wel kritisch geworden, niet om de prijzen want die zijn heel laag maar wel of het echt nodig heb of zal gebruiken.
    Ik fiets alleen en zie dus minder dan bij wandelen en we wonen op het platteland dus rond de fietspaden is er alleen weids uitzicht. Maar de Oosterschelde is ook vlakbij en daar wij ik ook elke week wel 1-2x langs, ik hou meer van water dan van bos en water en de luchten zijn ook elke dag anders

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love nature! Fun post and great photos. Take care, enjoy your day and have a great new week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van de natuur kan ik niet genoeg krijgen, van kringlopen wel, dat is eens in de twee maanden wel leuk genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat is een leuke: "kringloop op natuur" en goed geslaagd met die kop en schotel op foto, er stonden ook hele mooie (nep) orchideeën die er goed uitzagen en heb je die matrouchka (helemaal compleet, maar voor mij te duur) niet gezien?
    Aan de koffiepotten zag ik dat jullie na de verjaardag in de Edese waren 😂

    Of bedoelde je kringloop of natuur😏

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I so enjoy thrift shopping as well. The balls in the tree are very interesting, great pictures of them! Indeed, the fun of thrift shopping is of what you might find!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer genoten van deze gezellige blog met mooie foto's.

    Ik ben bang dat een kringloop mijn 'guilty' pleasure is. Meestal kan ik mezelf er niet van weerhouden iets 'nuttigs' mee te nemen. Daarom vermijd ik het ernaar binnen te gaan. Echt alleen wanneer ik iets nodig heb. De natuur geeft mij uiteindelijk veel meer ontspanning. Dus beter om voor dat laatste te gaan. En dat kan ook nog eens gezellig met mijn echtgenoot die wel van wandelen en fietsen in de natuur houd, maar niet van een kringloop... Hahaha ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom nooit in de kringloop dus de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love to go thrift shopping. A bit like a treasure hunt, with no expectations!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thrift shopping always brings a touch of excitement and surprise! The discovery of the mysterious balls in the conifer sounds intriguing—nature can be full of unexpected finds. It’s great that you came away with some lovely treasures like the old books and the chic blouse. Thrift stores are such a fun way to explore and rediscover the past. Happy weekend. I just shared a new post, I invite you to check it out. Thank you. https://www.melodyjacob.com/2024/08/high-salt-diet-linked-to-higher-eczema-incidence.html

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thrift shopping is so often fun, you never quite know what you may find!

    Enjoy the new month of September.

    All the best Jan
    https://thelowcarbdiabetic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thanks Jan, Wishing you a nice new month too

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥