zaterdag 19 oktober 2024

Mijn Vrolijke Raamvrienden

Kijk, dit bedoel ik. đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ» 

Ik wilde zonnebloemen voor mijn raam in de herfst. 🍂 Het liefst ook in de winter. ⛄️ Ze vrolijken mijn grijze dag zo mooi op.  



Na zonsondergang vind ik ze opeens niet zo leuk meer. Dan veranderen ze in donkere schimmen đŸ‘» die heen-en-weer, heen-en-weer bewegen voor het raam. Ach, jullie weer’, zeg ik, als ik ervan schrik.

Maar overdag veroveren ze mijn hart đŸ„°. 


Zonnebloemen zijn blijmakers
Wat maakte jou blij deze week?

4 opmerkingen:

  1. Sunflowers are so pretty when they're "sunning". What made me happy this week was the beautiful hunter moon we've been seeing! It's so big and bright!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful flowers, your photos are lovely. Have a wonderful week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Aritha,
    Vrolijke zonnebloemen met bijen voor overdag!
    Wat mij blij maakte deze week was het zien van de Pileated woodpecker op het vogelbad, en zo dichtbij! Die is enorm groot tot 49 cm! Dus dat vond ik heel bijzonder.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥