vrijdag 1 november 2019

AUTUMN BIKE RIDE

It was cold, but sunny. So I biked for an hour. Taking up cycling could be one of the best decisions you ever make. It was quiet, clear and beautiful. Two girl on horses passed me. And I saw blaarkoppen (cows) grazing. Note the clothesline! When I biked along the farm, I smelled the washing powder!

FIETSRITJE
Wat hebben we mooie dagen gehad deze week. Ik heb er gebruik van gemaakt. Ik fietste 20 km, gewoon in de buurt. Een eind langs het water, over de witte brug, het gebied an de Binnenveldse Hooilanden in. Misschien schrijf ik later nog eens over het gebied. Twee ruiters vlogen langs me heen. Voor de veiligheid was ik even afgestapt. Mooi gezicht, die twee meiden. Blaarkoppen vind ik de mooiste koeien. Daar nam ik ook wat foto's van. En van de boerderij met de lange waslijn met kleren. Het waaide behoorlijk dus rook ik de waspoeder ...











  • I used two photo cameras. And my iPhone.
  • Forest with sunbeams
  • Wishing you a beautiful Weekend
  • 24 opmerkingen:

    1. Lovely photos, Aritha. The first one, I absolutely love it.
      Have a wonderful weekend!

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Beautiful views and blue skies. I love it!

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Quite beautiful!
      I love the shot with your bike and the bridge.

      Happy day to you ♡

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Your first shot is superb! And I love the others, too...

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Looks like a beautiful day to be outside.

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Hi Aritha- beautiful photos from your cycling- very flat green land there- I really like the photo of the Farm House with the cloths-washing pegged out...just love to visit a place like that. Regards. KEV.

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Beautiful views. I biked too, yesterday, and it is getting fresh in north Italy too, now...

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Heerlijk zo lekker rustig en landelijk.
      Mooie foto's.

      Groettie van Patricia.

      BeantwoordenVerwijderen
    9. The nice think about biking, too, is that it helps you stay ahead of the biting insects. :-)

      BeantwoordenVerwijderen
    10. Great photos. Have a blessed day and a wonderful weekend. Madeline

      BeantwoordenVerwijderen
    11. Beautiful photos. Biking is nice but for me I'd rather be walking! : )

      BeantwoordenVerwijderen
    12. Holland, wat ben je mooi! En ja, het was geweldig weer om er op uit te gaan...
      Schitterende foto's!
      Maar regen en wind vind ik ook wel weer wat hebben!
      Groetjes, Elizabeth

      BeantwoordenVerwijderen
    13. How very beautiful your part of the world is!

      BeantwoordenVerwijderen
    14. Wonderful a simple bike ride can produce so many beautiful photos!

      BeantwoordenVerwijderen
    15. I enjoy admiring your beautiful photos, Aritha.

      Happy Sunday!

      BeantwoordenVerwijderen
      Reacties
      1. And thank you for the stroopwafel cake recipe! You are so sweet!

        Verwijderen
    16. A lovely day on the bike. Thank you for sharing these beautiful shots.

      BeantwoordenVerwijderen
    17. Nou wat geweldig Aritha, heerlijke herfst.

      BeantwoordenVerwijderen
    18. Whoa! Much rather be on a bike then riding horseback.

      BeantwoordenVerwijderen
    19. Ha Aritha, prachtig natuurserie, De eerste foto ving ik geweldig, mooi diepte en sfeervolle belichting.
      Groet kees.

      BeantwoordenVerwijderen
    20. I would love to be riding that horse right now. Thanks for taking me along on your Autumn bike ride. It looks like a beautiful day.

      ~Sheri

      BeantwoordenVerwijderen

    Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

    ♥ Aritha ♥