woensdag 2 december 2020

FIETSEN OP DE VELUWE

De foto's die ik vandaag deel zijn van vorige week. Ik maakte toen een prachtige fietstocht een stukje de Veluwe op. In het begin scheen de zon. Later werd het kouder. Ik keek goed om me heen of ik misschien wilde dieren zag. Een hert, een wild zwijn of een vos? Maar ik zag helaas geen wilde beesten. Daarvoor was ik te laat. Ander keertje misschien? Ik zal er vroeger voor op moeten staan.

Rondom Ede
Ja, het is mooi fietsen rondom Ede in de bossen. Ik reed in de richting van Otterlo en toen over Wekerom terug naar waar ik woon. Ongeveer 40 kilometer. Wat was het een mooie fietstocht!




Ik hou van de Veluwe. Dat komt omdat ik er opgegroeid ben. Ik woonde er vanaf mijn vijfde jaar. Dat maakte me geen Veluws meisje maar ... nou ja, een beetje wel toch? 

Telefoonfoto's van mijn fietstocht
  1. Mijn nieuwe zitmatje dat ik voor mijn verjaardag kreeg
  2. Een meisje dat me voorbij reed. Brrr, wat was het kou (maar daar was wel de zon!)
  3. Foto van de Grote Valkse beek, die ik maar smalletjes vond
  4.  Screenshot van Strava 





Op deze manier maakte ik mijn hoofd leeg.
Super!

➖➖➖➖

đŸš¶‍♀️  Wanneer ben jij voor het laatst wezen wandelen? 
đŸšŽđŸŒ Of fietsen?

17 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat wij op je lijst staan en de Veluwe is prachtig. Ons volgende blog gaat over een wandeling op de Veluwe.
    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daardoor zie ik of er weer wat nieuws te lezen is. Ben benieuwd naar de wandeling.

      Verwijderen
  2. Oh such beautiful photos. Now I was able to translate into english.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds kort wandel ik weer op zaterdag met een vriendin in het natuurgebied hier tussen Delft (waar ik woon) en Rotterdam. Zo heerlijk, lekker buiten, goed gezelschap, goed gesprek, dat helpt zeker m'n hoofd leeg te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fotos Aritha. Ik ben blij dat je weer terug bent. Ik wandel heel kort,ik fotografeer vanuit de auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is het daar Aritha.

    Ik wandel veel en vaak, ook hier in het dorp.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Aritha- Wow! You certainly put in a lot of Kilometers there - lovely photos too...guess you'll soon be getting Snow for Winter. We're in our third day of Summer here- we've had temperatures at 100 Deg F recently...to-day was cooler at about 28 Deg C. Best wishes to you and Family. KEV.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looks like a pleasant ride, Aritha, and I think that if you grew up in that locality from the age of five you may claim it as your own. After all we don't remember much before that age, do we? As for when I last took a walk - yesterday. There are very few days when I don't go out for a walk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Aritha.

    Het is daar erg mooi en goed te fietsen zo te zien.
    Prachtige foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 40 kms is a good ride well done. Since my very bad fall in Spain a few years back I have hardly ridden my bike, though it is on the trainer for rain=y days. Yesterday I went for a walk, 9.2 kms so I was happy with that.
    Stay safe and have a good weekend, Diane. Best wishes to Ralph.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a wonderful place to go bike riding.
    As you probably know I walk every day. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Aritha, What a beautiful place for a bike ride. Thanks for taking me along. Take care, my friend, and stay safe. John

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a lovely ride, I enjoyed seeing your photographs.
    I enjoyed a very nice walk this afternoon.

    Have a lovely weekend.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥