vrijdag 23 april 2021

GOUDEN UUR

Te vroeg wakker. Niet erg. Dan ga ik toch naar het bos.

Ik maakte een wandeling en het zonlicht leek wel goud. Ik was helemaal alleen in het bos. En wat rook het er lekker! Het gouden uur. Ik hou ervan.



Het werd steeds lichter en de gouden gloed verdween.
Ook de mist trok weg. 

Maar het was nog steeds mooi in het bos.




De vogels floten uitbundig.

Ik zag veel nieuw groen. En ik zag pinksterbloemen! Dus nog even door mijn knieën, voordat ik naar huis ging. Wat een mooie bloemetjes.



“Golden hour is my happy hour.”

13 opmerkingen:

  1. Ik heb ook weer een bezoekje gebracht aan jouw pagina Arieth. Wat mooi dat je zoveel details fotografeert en leuk om te lezen. Ik heb het pinetum opgeschreven voor als we een keer in de buurt zijn.

    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The best hour to be outside and in nature. Beautiful photos, Aritha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh how gorgeous ! ALone in the forest, with just the birds singing to you. Sounds wonderful .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aritha.

    Prachtige foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Forests are the source of life: the trees, the birds, the flowers, the fresh air , the smells - all this is life.
    Your walk in the woods is a great contribution to your well being.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je foto's zijn werkelijk SCHITTEREND... wat een sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These lovely pictures are like from an enchanted forest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I think it has been pretty well proven that exposure to the aromatic properties of the forest are good for your physical health, to say nothing of the euphoria experienced simply by being there.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Aritha, mooi dat gouden uurtje. Prachtige fotos.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥