dinsdag 25 oktober 2022

Dankbare Dinsdag

Ik ben dankbaar voor de prachtige herfstkleuren.
Voor koffie in het bos
Voor koffie thuis




Dankbaar dat ik mooiigheid mag zien in de dingen van het gewone leven. Zelfs in het ophangen van de was. Zonet hing ik de was op en nu maar hopen dat het droog blijft. Kijk, mijn wasknijpers zijn waardige fotomodellen.


Maar Elie Wiesel's citaat hieronder gaat dieper dan mijn dankbaarheid voor de alledaagse dingen. Dankbaarheid voor het kleine en het grote. Misschien kan het één niet zonder het ander? 

Wat denk jij?

Voor mij is elk uur genade. En elke keer als ik iemand mag ontmoeten en naar zijn of haar glimlach kijk, voel ik dankbaarheid in mijn hart .” Elie Wiesel


Linked to Peabea's Picturale Potpourri dinsdag Link Up

6 opmerkingen:

  1. Beautiful quote and photos. I love your cup image.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is mooi als je dankbaar kunt zijn voor de kleinste dingen en daar de schoonheid en de bijzonderheid van kunt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I think it is so important to be thankful for every little thing. Just waking up each morning is a blessing.
    I love the fall colors too but don't like coffee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful, colorful leaves. And, yes, the clothespins are great photo models. :) Perfect quote.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful post, Aritha! 🧡🧡🧡
    Love the photos especially the clothespins shot.

    Hugs and blessings 💐

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥