zaterdag 29 oktober 2022

Groots genieten op de Veluwe (1)

In de zomervakantie kregen mijn zoon en ik COVID. Mijn man werd niet ziek maar was druk, drukker, drukst met gezonde maaltijden koken, de was, boodschappen doen. Het was geen ontspannen vakantie.

Groots genieten
Nu is het herfstvakantie en kijk: groots genieten op de Veluwe. Ik deel mijn eerste foto's: van herfstblad op mijn bolletje wol tot de dauwdruppel aan een grasspriet. 







Zonder jas naar buiten in oktober
De Veluwe is mooi. En wie had gedacht dat het zo mooi weer zou zijn? Zonder jas naar buiten, eind oktober? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Nu dus wel.

 Afsluiter: collage van iPhonefoto's


 đŸŒČ Where is the Veluwe (English)

13 opmerkingen:

  1. I enjoyed your beautiful, beautiful photos, Aritha!
    I especially love the balls of wool.

    Hugs and blessings 💐

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The wool is so nice and warm. I knit a long scarf for the winter and on both sides I knit fluffy stripes with other wool. Thanks Veronica, for your comment.

      Verwijderen
  2. Hoi Aritha.

    Dat ziet er leuk en ontspannend uit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your walk produced such beautiful photos. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful photos. Love the yarn!!
    Sorry you to hear you had covid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft toch altijd een raadsel waarom de Ă©Ă©n binnen een huishouden WEL ziek wordt en de ander NIET... Je man had het er maar druk mee! Maar wel fijn dat hij dit allemaal kon doen.
    Ja, die herfstvakantie was een cadeautje, ondanks dat de hoge temperaturen in deze tijd van het jaar eigenlijk niet goed aanvoelen...
    Mooie foto's weer, Aritha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het heerlijk dat het nog even mooi weer is, Elizabeth. En bedankt voor je complimentje.

      Verwijderen
  6. Prachtige foto's Aritha en ik denk dat je bij de Mariahoeve bent geweest .:))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such beautiful photographs.

    Wishing you a happy month of November.

    All the best Jan
    https://thelowcarbdiabetic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the autumn colours, I just hate the winter that follows, I do not enjoy the cold!
    My husband and I also got COVID in September, we had to go to the UK for a funeral and came home with it. Not a good trip! Keep safe, you and the family, take care Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥