maandag 21 december 2020

DRUPPELS IN HET BOS

Vandaag deel ik een paar foto's die ik tijdens mijn boswandeling maakte, met mijn grote camera. Op mijn Strava noemde ik dit 'een rustige middagwandeling'. Ik nam er de tijd voor. Even erop uit, weet je hoe fijn. 

Druppels aan de bomen
De zon scheen en er hingen allemaal druppels aan de takken van de bomen. Het was prachtig. Vooral door het licht van de winterzon, die vrij laag stond. Het duurt soms even voordat echt een leuk plaatje heb geschoten. En heel veel foto's, die ik later bekijk gooi ik weg omdat ze helemaal niet leuk zijn.

Er blijven er maar een paar over.

Tips voor bosliefhebbers (die graag foto's maken)



Wil je dit stukje natuur zelf ontdekken? Volg dan de groene paaltjes die langs het natuurpad door Prattenbrug staan. 

Deze rondwandeling voert door een gevarieerd, heuvelachtig bosgebied met prachtige beukenlanen, een mooi smeltwaterdal, een uitgedroogde sprengenkop en een goed onderhouden heideveld. 

👉 Natuurpad Prattenburg (download de route beschrijving).


iPhone foto's en rokende hei
Hier onder 2 foto's die ik met mijn iPhone maakte en een video van de "rokende" heide.




Ik wens jullie allemaal een fijne week toe!

In the middle of every difficulty lies opportunity.  (Albert Einstein)

17 opmerkingen:

  1. Een mooie afsluiting met woordenvan Albert Einstein, zo waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the last iPhone photo the most as it seems most unsuspecting. Gorgeous.
    Sehr hübsche Bilder/Fotos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful photos, Aritha. The first one is my favorite.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely photos. You capture the beauty of nature so well.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your photos are beautiful. To answer your question about the snow. Yes, it is still around and we are supposed to be getting more tonight.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your photos are all very beautiful. Have a very Merry Christmas with loved ones. I hope to see and read from you in the New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi ARITHA- You do take lovely photos there of the Forest. Merry Christmas to you and Family. Best Wishes. KEV. (Sydney-Australia).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. One of the chores we impose on ourselves by taking so many pictures is that we have to devote more time to editing them, and as you point out many are discarded, but we still have to examine them first. The ones you have retained to show us here are quite exceptional, Aritha. Best wishes for the holidays and a safe and healthy 2021.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Aritha.

    Leuk de druppels.
    Het zonnestraaltje is ook erg mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh prachtig! Dat filmpje ook, zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Aritha, Merry Christmas and Happy New Year to you and yours. John

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful photos, and I like Einstein's quote at the end.
    Wishing you and your family a Happy, Healthy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥