donderdag 1 juli 2021

LEVE DE LAVENDEL!

De lavendel bloeit mooier dan vorig jaar. Als de zon weer gaat schijnen zal ik nog een keer foto's maken. 

In de regen

De foto's hieronder maakte ik in de regen. 

lavendel

Lavendel met druppel

Ik zag zoveel kleine druppels aan de bloemen. Heel mooi. Lavendel ruikt heerlijk. Licht en fris, bloemig maar niet overweldigend zwaar. 

Zomer en lavendel

Ik vind eigenlijk niet dat de zomer compleet is zonder bloeiende lavendel (in mijn tuin).  Ik houd er echt van. Ik zou heel graag echte lavendel velden zien. Ooit. Maar voor nu ben ik tevreden met mijn eigen mini veldjes.

  • Wat hoort voor jou bij de zomer?

10 opmerkingen:

  1. Aritha,
    Yes, Lavender smells great - very nice perfume. We're in Winter here with cold days and rain- Summer seems a long way away yet. We are in complete Lock Down at the moment due to the Covid Virus. We are both fully vaccinated which is good. Stay well there in the Netherlands. Regards. KEV.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lavender always smell great and it's a beautiful flower.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, lavendel is ook wel één van mijn lievelingsplanten. We hebben dit voorjaar een klein veldje aangelegd, maar ik verwacht dat ze pas volgend jaar een beetje naar elkaar toe groeien.
    Mooie foto's heb je gemaakt; achtergrond vervaagd en het object scherp

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aritha.

    Ik vind dat ook lekker ruiken en mooi ook nog.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rozen horen bij de zomer.
    De zwaluwen horen ook zo bij de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love lavender too - it smells to good.
    What's summer to me - No Snow! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautifully delicate pictures of one of my favorite plants - lavender.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Come rain or shine lavender is lovely.
    I enjoyed seeing your photographs.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥