donderdag 6 oktober 2022

Herfstgroetjes uit het Prattenburgsebos

De drempel naar mijn blog was zo hoog. Het lukte me niet om er over heen te komen. Maar vandaag ben er weer en ik deel een aparte foto van een paddenstoel. De paddenstoel is niet apart maar het licht in mijn plaatje wel. Ik weet echt niet hoe dat komt: een ster en iets roods.

🍄 Eronder staat een gewone foto van dezelfde paddenstoel.



Nu ik dit typ heb ik zin om weer te bloggen. Verwacht een inhaalslag. Ik heb zoveel foto's die ik wil laten zien. Herfstgroetjes van mij. DĂ g!

17 opmerkingen:

  1. Blogzin komt en gaat... Maar dat geeft niet. Wat een schitterende foto vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Incredible photography, Aritha! 🍄
    I'd love to see more of your photos.
    Happy Thursday!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Veronica. I love to see the Tiffin Carriers on your blog.

      Verwijderen
  3. Beautiful capture of the mushroom. Happy day to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The mushroom seems to have a personality somehow! 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful photographs Aritha :)

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een bijzonder en mooie foto is zeker wel de eerste. l En ik zie in leeslijst van mij je nieuwe blog wel tevoorschijn komen. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful photo as alway. Glad you're back. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Aritha.

    Mooie paddenstoel is dit.

    Groettie vanPpatricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Paddenstoelen zijn leuk. Bedankt voor het langskomen Patricia

      Verwijderen
  9. Seems like we all having problems with Blogger in one form or another. Damn! Great to return with a mushroom. They are a wonderful component of the forest. Enjoy the weekend coming up. David

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie fotos van de paddestoelen. Ik heb er nog niet veel gezien. Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥