vrijdag 7 oktober 2022

Zoek de hongerige bijter

Wil je paddenstoelen zoeken? Kom dan naar de Utrechtse Heuvelrug want het wemelt van de paddenstoelen hier.

De namen?
Toen ik de afzonderlijke foto's maakte zocht ik de namen op. Maar mijn bericht zou veel te lang worden als ik die op zou schrijven. 

Paddenstoelen op de Heuvelrug

Paddenstoelen op de Heuvelrug

Paddenstoelen op de Heuvelrug

Sport: paddenstoelen zoeken

Vroeger vond ik paddenstoelen helemaal niet leuk. Nu houd ik er van. Al die soorten, vormen, kleuren, geuren. Het is zo'n leuke sport: paddenstoelen zoeken!

De hongerige bijter
En de mooiste paddenstoel van het bos is de hongerige bijter. Hij houdt vooral van zoetigheid. Neem wat lekker voor hem mee als je naar de Utrechtse Heuvelrug komt.

Hongerige bijter

5 opmerkingen:

  1. There sure are a lot of different mushrooms there- I like the ones you can eat- Mushroom Soup is good.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. KEV, thank you. There are several good mushrooms among them that we can eat, but I don't dare to pick them. Not sure if it's the right kind because others are so similar.

      Verwijderen
  2. Tjonge, wat veel verschillende soorten...! Ken je de namen ook allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥