dinsdag 25 juni 2024

Dag Regen, Hallo Zon 🌞

Na een regenachtige week piepte de avondzon zaterdag nog even te voorschijn. Wij reden weer naar het buitengebied en keken tot ze helemaal verdwenen was achter de horizon. Aan de ene kant van het pad zonsondergang en aan de andere kant van het pad  wolken en een regenboog. 

 Ik deel de foto's die mijn man maakte




Stukje Regenboog 
Je kunt daar zo fijn van je afkijken, staand op het zandpad... en de hemel lijkt dichtbij. Op de foto hierboven, zie je rechts naast de regenboog, dat het regent in de verte. We zagen de bui steeds verder wegtrekken.
Dag sombere dagen, welkom zomer.
Dag regen, hallo zon




Zomerse dinsdag (en lelies)
Vandaag was het een zomerse dinsdag. Mijn lelies bloeien bijna. Vorig jaar pootte ik de twee bollen  in de tuin en omdat ik ze niet uit de grond haalde, kwamen ze precies op dezelfde plek weer naar boven. Ik ben zo benieuwd of de bloemen net zo groot zijn als vorg jaar.

Wat een joekels van een knoppen!


🌞 Op de foto staat 28 graden Celsius. Dat is gelijk aan 82,4 °F

Zielige Zonnebloemen
Mijn zonnebloemen zien er zielig uit. Ze hebben dunne steeltjes en staan helemaal krom. Dat komt omdat ik ze veel te laat in de vole grond heb gezet.  Zouden ze het gaan redden? Ik hoop het. En ik hoop ook dat de slakken ver weg blijven.


Diamondpainten doe ik tussendoor
Tussen huishouden en schrijven door vind ik rust in het daimondpainten. Ik heb mijn oude wasbeer verlost uit de kast. Hij zat daar al een haljaar opgesloten, haha.Vorig jaar in de herfst begon ik er aan maar ik heb veel kleine werkjes tussendoor gedaan. Hieronder zie je ze. Gave hobby toch? 

🩝 Spot de wasbeer!


Ik sluit af met een warme zomergroet! Daaaag!

🌟😊 Wat is jouw favoriete hobby en waarom maakt het jou zo blij? 

7 opmerkingen:

  1. Your husband's picture of the sky are gorgeous! Your figure looks nice too, Aritha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Aritha,
    Zo'n wijdse vergezichten kun je alleen in Nederland hebben.
    Pracht foto's en heel bijzonder ja die regenboog en de regen die elders neerkomt.
    Hopelijk gaan de zonnebloemen het nog redden!
    Hier was het vandaag en ook morgen weer, 38°C.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The sky images are beautiful, I love the view of the wetlands too.
    Best wishes for your plants! Take care. have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aritha.

    Prachtige foto's.
    Sfeervol.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige fotos van je man Aritha. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your husbands photographs are lovely.

    All the best Jan
    https://thelowcarbdiabetic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for dropping in, hope your day's going fine!

♥ Aritha ♥